La reunió de la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera del 23 de maig de 2017

El dimarts, dia 23 de maig es va reunir la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera a la sala de reunions del mateix Santuari.

Ho va fer de conjunt amb la Comissió dels pabordes que ja està treballant, de manera molt il·lusionada.

Fetes les degudes presentacions de tots amb tots, i repetida la història del perquè hi ha les comissions i com funcionen amb la seva finalitat, ens posem al corrent de totes les gestions que s’estan fent de cara l’aplec.

No concretem dia per a tornar-nos a reunir, pendents de les coses que s’estan fent.