La reunió del Consell de Càritas Interparroquial del 15 de maig de 2017

La reunió va ser el dilluns, dia 15 de maig, i va començar a les 9 del vespre, horari habitual, com sempre per l’aprovació de l’acta de la reunió anterior que ja havíem rebut per correu electrònic.

Es va començar fent una repassada a com està la situació i els passos que es van fent de cara al rober, al lligam que tot això ha de tenir amb les empreses amb cor.

Després repassem com funciona l’acollida, i acordem data de trobada per a parlar-ne monogràficament.

Parlem dels voluntaris i les dades que s’han recollit. I del possible concert de gospel per al 21 d’octubre al vespre.

La pròxima reunió del Consell de Càritas Interparroquial serà el dilluns, dia 12 de juny, a les 9 del vespre, a la Rectoria de Sant Feliu.

ATENCIÓ!!! La reunió s’ha hagut de canviar i passar-la al dilluns següent, el dia 19 de juny, a les 9 del vespre!