La reunió del Consell de Càritas Interparroquial del 18 d’abril de 2017

La reunió es va fer en un dia de la setmana i en una hora no habituals, perquè va ser el dimarts, dia 18 d’abril, i va començar a les 8 del vespre, però va començar, com sempre per l’aprovació de l’acta de la reunió anterior que ja havíem rebut per correu electrònic.

Es va començar fent una repassada a com funciona l’acollida, amb la voluntat d’anar canviant tot allò que calgui per a fer que respongui cada vegada més a la situació canviant que vivim. Després parlem del rober i de com estan les gestions per a l’obertura de la possible botiga.

Parlem de l’aplicatiu sobre els voluntaris que s’ha de fer i en distribuïm la feina, accepte una proposta de concert a benefici de Càritas de cara a l’octubre vinent, comentem quelcom del tema dels refugiats.

Finalment acabem parlant d’algunes petites novetats en diversos programes.

La pròxima reunió del Consell de Càritas Interparroquial serà el dilluns, dia 15 de maig, a les 9 del vespre, a la Rectoria de Sant Feliu.