La reunió del Consell de Càritas Interparroquial del 13 de març de 2017

La reunió del dilluns, dia 13 de març, va començar, com sempre per l’aprovació de l’acta de la reunió anterior que ja havíem rebut per correu electrònic.

En la reunió d’avui es tracta monogràficament de la memòria econòmica de l’any passat, el 2016. Se’ns en fa una presentació extraordinària, molt meticulosa i comentada perquè els “números” ens han de poder parlar de les situacions que vivim amb les persones.

No en transcrivim res aquí perquè els comptes estaran penjats de seguida en aquest mateix bloc.

Finalment acabem parlant d’algunes petites novetats en diversos programes.

La pròxima reunió del Consell de Càritas Interparroquial serà excepcionalment el dimarts, dia 18 de març, a les 8 del vespre, a la Rectoria de Sant Feliu.