La reunió de la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera del 21 de febrer de 2017

El dimarts, dia 21 de febrer es va reunir la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera a la sala de reunions del mateix Santuari.

De fet, la Comissió no s’havia reunit des que a finals d’any passat ho va fer per tancar el tema de la loteria que econòmicament ha estat un benefici prou important per al santuari.

Ara tenim al davant ja el tancament de comptes de l’any 2016. Constatem que hi comença a haver una certa bonança econòmica per al santuari, i això ens permet decidir de poder tornar a col·laborar amb la parròquia de Sant Feliu amb la qual durant una bona colla d’anys no ho havíem fet per la precarietat amb què estava el santuari. El ròssec del retorn del crèdit havia fet que l’economia estigués molt condicionada, ja que el manteniment normal no es podia pas obviar.

Passem revista a com estan els temes per anar-ne fent seguiment i parlem de la jardineria, de les subvencions, del que sabem del nou equip de pabordes i parlem de les renovacions en la mateixa comissió, a més de quins projectes hem d’anar emprenent de manteniment de l’entorn del santuari.

Caldrà anar fent gestions per a tots aquestes temes. Per això no acordem pas dia per a tornar-nos a reunir, pendent de resultats.