Pregària interparroquial d’Advent 2016

corona-davvento-nel-lagoDijous, dia 15 de desembre de 2016, a l’església de la parròquia de Montserrat, hi va haver la pregària interparroquial d’Advent. Cada any ho fem. Ens va molt bé per a preparar-nos per a celebrar millor el Nadal. Es complementa molt bé amb la celebració penitencial.

D’acord amb el lema pastoral d’aquest any, “Veniu a celebrar-ho (Lc 16,6.9)”, la pregària va portar per títol, «Déu es va fer home perquè l’home fos Déu». La frase és treta de textos de sermons de dos Pares de l’Església que van dedicar unes reflexions meravelloses al misteri de l’encarnació de Déu: sant Agustí i sant Lleó. En sentírem dos fragments de cadascun, que ja inclouen textos bíblics.

Aquí la teniu en un enllaç en pdf.

pregariaadvent2016-01

Aquesta entrada s'ha publicat en Parròquia de Montserrat, Parròquia de Sant Feliu i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.