La reunió del Consell de Càritas Interparroquial del 12 de desembre de 2016

La reunió del dilluns, dia 12 de desembre, va començar, com sempre per l’aprovació de l’acta de la reunió anterior que ja havíem rebut per correu electrònic.

Avui en el Consell rebíem la visita de la directora diocesana, la germana Adoració Pujadas, i del nou delegat diocesà, mossèn Ramon Donada Madirolas. Això fa que dediquem bona part de la reunió a fer un repàs amb la corresponent explicació de cadascun dels programes per part dels membres del Consell i que escoltem també el que tenen per dir-nos des de la diocesana.

Després tractem de temes d’habitatge, tant del pis de pas Teramunt, com de la rectoria del barri, que preparem les activitats de Nadal, dels fanalets i dels concerts, que valorem el Gran Recapte, la situació que s’ha creat al Traster i com està la situació econòmica.

En el torn de paraules, es parla del Diàleg extra de Nadal i de la trobada amb la comunitat musulmana del dia 29 de desembre.

La pròxima reunió del Consell de Càritas Interparroquial serà el dilluns, dia 16 de gener, a les 9 del vespre, a la Rectoria de Sant Feliu.