La reunió del Consell de Càritas Interparroquial del 14 de novembre de 2016

La reunió del dilluns, dia 14 de novembre, va començar, com sempre per l’aprovació de l’acta de la reunió anterior que ja havíem rebut per correu electrònic.

Primer de tot es va estar repassant el díptic que s’havia començat a preprar en el marc del programa de les empreses amb cor.

Es va passar tot seguit a fer una repassada a com tenim la situació econòmica en aquests moments i les perspectives de cara al tancament de l’any. No són gens falagueres. És preocupant. Els concerts que hi haurà poden ajudar a posar-hi una mica de remei. També anem activant tot el que fa referència als fanalets.

Després parlem del programa de joguines ja ben engegat, del rebost solidari que de cara al recapte demanarà sobretot articles de neteja i d’higiene personal. El reforç escolar que ja està muntat, el cosidor amb dificultats per a trobar gent i els temes del possible lloguer del local per al rober.

La pròxima reunió del Consell de Càritas Interparroquial serà el dilluns, dia 12 de desembre, a les 9 del vespre, a la Rectoria de Sant Feliu.