La reunió de la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera del 10 de novembre de 2016

El dijous, dia 10 de novembre es va reunir la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera a la sala de reunions del mateix Santuari. Ho va fer de conjunt amb la comissió dels pabordes que ha preparat l’aplec d’aquest any.

La reunió va servir per a tancar tot el referent a l’aplec, i sobretot per a fer el tancament econòmic. El total de benefici de l’Aplec ha estat de 6.127,00 €. Una quantitat que no consta que s’hagués assolit mai, cosa que fa que des d’aquesta perspectiva l’aplec hagi estat molt i molt exitós. També revisem altres aspectes i globalment n’estem tots molt contents.

Hi ha una bon grup dels pabordes que ja han fet dos anys de servei i ara ho deixen, i uns altres que reprenen aquest tasca.

Tot plegat ha estat, doncs, una reunió molt gratificant.

No acordem data per tornar-nos a reunir pendents de gestions que ‘han d’anar fent..