La reunió de la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera del 5 d’octubre de 2016

El dimecres, dia 5 d’octubre es va reunir la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera a la sala de reunions del mateix Santuari.

Durant els dies de l’aplec la comissió s’ha reunit diverses vegades per a tot el que feia falta de cara a l’organització de l’aplec. Ara cal fer la feina de començar a revisar-lo i així s’ha començat a fer en aquesta reunió., Hem valorat bé tot allò que correspon a la comissió, començant per les celebracions religioses, i passant a tot l’entorn i als diversos actes que s’han organitzat. Però ara caldrà veure’ns amb la comissió que ha prerparat l’aplec, els pabordes per a mirar-nos-ho conjuntament i veure què cal millorar.

No acordem data per tornar-nos a reunir pendents de l’equip dels pabordes per a fer-ho conjuntament.