La reunió del Consell de Càritas Interparroquial del 3 d’octubre de 2016

La reunió del dilluns, dia 3 d’octubre, va començar, com sempre per l’aprovació de l’acta de la reunió anterior que ja havíem rebut per correu electrònic.

Es va passar tot seguit a fer una repassada a com tenim la situació econòmica en aquests moments i les perspectives de cara al tancament de l’any. I acordem tornar a demanar col·laboració del fons d’acció social. Repassem tot seguit els temes de voluntariat per a posar-los al dia. El tema dels horts i de la masoveria urbana que han endegat des de Manresa.

La transformació del rober i els passos que s’han d’anar fent, i els temes del rebost solidari que de cara al recapte demanarà només articles de neteja i d’higiene personal. El treball interdisciplinar que s’està fent amb l’escola Rocaprevera i el tema dels fanalets perquè s’acosta la campanya de Nadal. son els temes que han omplert la reunió.

La pròxima reunió del Consell de Càritas Interparroquial serà el dilluns, dia 14 de novembre, a les 9 del vespre, a la Rectoria de Sant Feliu.