Lema pastoral per al curs 2016-17: “Veniu a celebrar-ho” (Lc 15,6.9)

buon-pastore-1En la reunió del Consell Pastoral interparroquial del dilluns, dia 12 de setembre de 2016, la primera del curs, es va continuar la reflexió de cara a decidir el lema pastoral per a aquest curs 2016-17, que ja havíem començat a la reunió de final de curs passat. Es tractava de veure què és el que ha d’orientar i donar unitat a la feina pastoral que fem, on cal posar l’accent, i també calia revisar com ens havia anat fins ara.

Vàrem tenir en compte encara l’any de la misericòrdia, però sobretot el pregó que Càritas va fer que acabava convidant a la festa, i vàrem veure que això coincidia amb el final de cadascuna de les dues paràboles de la misericòrdia del capítol 15 de sant Lluc, i també en el centre de la paràbola següent, la del fill pròdig.

Amb tot això es va decidir que el lema per aquest curs fos aquest:

“Veniu a celebrar-ho” (Lc 15,6.9)

Aquesta entrada s'ha publicat en Consell pastoral interparroquial, Parròquia de Montserrat, Parròquia de Sant Feliu i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.