Voluntaris per al Reforç escolar de Càritas 2016-17

cartell-reforc-escolarEl Reforç escolar és un dels programes més antics i consolidats que estem duent a terme des de Càritas Interparroquial en col·laboració estreta amb els serveis de Benestar Social i les escoles del poble.

El seu objectiu és oferir un suport individualitzat i proper en els seus problemes escolars als infants i adolescents que no ho podrien tenir per altres mitjans.

Per a aquest curs escolar que comença fan falta voluntaris per a poder atendre bé les necessitats que hi ha. Si algú creu que ho pot fer o en vol més informació per a decidir-s’hi, que ho digui de seguida. Pot telefonar al 628947311  partir de les 5 de la tarda. Podrà fer un molt bon servei.

Aquesta entrada s'ha publicat en Càritas Interparroquial, Programes i horaris i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.