La reunió de la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera del 30 d’agost de 2016

El dimarts, dia 30 d’agost es va reunir la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera a la sala de reunions del mateix Santuari.

Al començament de la reunió ho va fer de conjunt amb la Comissió que prepara l’Aplec per anar tractant de com estan les coses de cara al pròxim Aplec ja ben imminent.

Després fem una repassada exhaustiva de les coses que ens cal tenir a punt des de la Comissió de cara a l’aplec i repartim les tasques que s’han d’anar fent.

Fem la feina de deixar preparats tots els fulls per a totes les celebracions de l’aplec.

I després preparem també els talonaris de la loteria de Nadal.

Acordem que ens tornarem a reunir dimecres vinent, dia 7 de setembre, a 2/4 de 10, com sempre a la sala de reunions del Santuari.