La reunió de la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera del 13 de juliol de 2016

El dimecres, dia 13 de juliol es va reunir la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera a la sala de reunions del mateix santuari.

Es tractava d’anar fent el seguiment de tots els temes referents al santuari amb les novetats d’aquest dies de la darrera reunió i de preparar les coses que ens afecten a la Comissió de cara a l’Aplec. Es parla també dels temes de jardineria, de casa de l’ermitana, del parallamps, i de les visites que hi ha hagut al santuari aquests darrers dies.

Acordme que ens hem de trobar amb la Comissió que prepara l’Aplec, els pabordes, per posar-nos al corrent dels preparatius per a l’Aplec d’enguany.

Aquesta reunió serà, si Déu vol dimarts vinent, dia 19 de juliol, a 2/4 de 10 del vespre a la sala de reunions del Santuari.