Oblits al Diàleg 3248

Diàleg3248_Página_1Doncs, sí! Per un oblit d’aquells “imperdonables”, al Diàleg passat, el n. 3248, del 10 de juliol de 2016, hi faltava gairebé tota l’agenda (només hi havia els actes fixos). Hi faltava tot això:

• ➣ Parròquia de Sant Feliu: Dimarts vinent, dia 12 de juliol, a les 9 del vespre, hi ha reunió dels animadors de cant litúrgic de la parròquia, al pis de la Rectoria.

• ➣ Santuari de Rocaprevera: Dimecres vinent, dia 13 de juliol, a 2/4 de 10 del vespre, a la sala de reunions del Santuari, hi ha reunió de la Comissió parroquial per al Santuari.
  • ➣ Interparroquial: Divendres vinent, dia 15 de juliol, a 2/4 de 10 del vespre, hi ha trobada de formació amb l’equip de catequistes, a la sala de reunions de Rocaprevera. Estem treballant el llibre de l’Apocalipsi amb les fitxes “Llegir la Bíblia en grup”. Recordeu que la trobada és ben oberta.
  • ➣ Interparroquial: Dissabte vinent, dia 16 de juliol, a les 9 del vespre, a la Sala de reunions del Santuari de Rocaprevera, hi ha la trobada bíblica amb els lectors i tot aquell que vulgui assistir-hi, per a aprofundir sobre les lectures dels diumenges. Tothom hi pot venir.Feu-ho saber.I disculpeu!

Aquesta entrada s'ha publicat en Catequesi, Formació i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.