Catequesi parroquial 2016-17

Aquestes són les dates d’activitats per al començament de curs de la Catequesi parroquial d’infants i adolescents de les parròquies de Torelló.

EQUIP DE CATEQUISTES

• Divendres, dia 2 de setembre, a 2/4 de 10 del vespre, a Rocaprevera, primera reunió del curs
  • Divendres, dia 7 d’octubre, a 2/4 de 10 del vespre, a Rocaprevera, conjunta de tota la Vall del Ges

INSCRIPCIONS PER A PRIMER I SEGON CURS (corresponen a segon i tercer de Primària)

Parròquia de Montserrat:

• Dimarts dia 13 i dimecres dia 14 de setembre
  • Horari: de 2/4 de 7 a 2/4 de 8 de la tarda
  • A la Sala de Catequesi (al costat del temple parroquial, plaça de la Sardana)

Parròquia de Sant Feliu:

• Dimarts dia 13 i dijous dia 15 de setembre
  • Horari: de 7 a 2/4 de 9 de la tarda
  • Al Despatx Parroquial (placeta Mn. Fortià Solà n.1)

REUNIONS DE PARES DE SEGON CURS

Parròquia de Montserrat

• Divendres, dia 23 de setembre, a 2/4 de 9 del vespre, a l’església parroquial

Parròquia de Sant Feliu

• Divendres, dia 23 de setembre, a 2/4 de 10 del vespre, al Casal Parroquial

PER A TOTS ELS QUI VULGUIN CONTINUAR LA CATEQUESI després de la primera comunió, de conjunt les dues parròquies

• Reunió dissabte, dia 24 de setembre, a les 5 de la tarda, al Casal parroquial de Sant Feliu (plaça Nova, 14)

INSCRIPCIONS PER A LA CATEQUESI DE CONFIRMACIÓ

• Dimecres, dia 21 de setembre, al Despatx parroquial de Sant Feliu, d’11 a 1 del migdia
  • Divendres, dia 23 de setembre, al Despatx parroquial de Montserrat, de 8 a 9 del vespre

REUNIÓ DE PARES I JOVES DE CONFIRMACIÓ

• Dimecres, dia 28 de setembre, a les 9 del vespre, al Casal parroquial de Sant Feliu (plaça Nova, 14)

COMENÇAMENT DE CURS DE LA CATEQUESI

• Per als de primer: el curs comença amb la Catequesi i la Missa Familiar del mes d’octubre a cada parròquia.
  • Per als de segon: els grups setmanals es comencen a reunir a partir del dilluns, dia 3 d’octubre.

Aquesta entrada s'ha publicat en Catequesi, Equip de catequistes, Infants i adolescents, Parròquia de Montserrat, Parròquia de Sant Feliu i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.