La reunió del Consell de Càritas Interparroquial del 6 de juny de 2016

La reunió del dilluns, dia 6  de juny va ser una mica especial perquè es va fer un agraïment especial i molt sentit a la Dolors Peix per tots el seus anys de servei a Càritas en primera línia del tot. Ara continua fent-hi voluntariat, però el Consell li ho ha volgut agrair. N podíem no fer-ho.

Després com sempre es va aprovar l’acta de la reunió anterior que ja havíem rebut per correu electrònic.

I seguint ordre del dia, es va informar de l’assemblea de Càritas, del concert que hi haurà a Rocaprevera el diumenge dia 3 de juliol, i es va fer el calendari dels diferents programes de cara a l’estiu.

La pròxima reunió del Consell de Càritas Interparroquial serà el dilluns, dia 5 de setembre, a les 9 del vespre, a la Rectoria de Sant Feliu.