La reunió de la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera del 10 de maig de 2016

El dimarts, dia 10 de maig es va reunir la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera a la sala de reunions del mateix santuari, primerament de conjunt amb la Comissió que prepara l’Aplec, els pabordes per posar-nos al corrent dels preparatius per a l’Aplec d’enguany.

Després, ja només la Comissió i, i de manera molt ràpida es parla de diversos temes, com les gestions amb la jardineria, els comptes de l’any passat i els comptes corrents amb els canvis de signatures que s’han de fer, les obres de manteniment que cal fer a la teulada i al pis de l’ermitana, i del fet que ja s’han fet les obres d’adequació del camí fins a les Tres Creus. En deixem testimoni gràfic.

IMG_2417 IMG_2418 IMG_2419 IMG-20160505-WA0000

Al final no acordem dia de tornar-nos a reunir pendents de les gstions qu ehem d’anar fent.