La reunió del Consell de Càritas Interparroquial del 14 de març de 2016

La reunió del dilluns, dia 14 de març, va començar com sempre aprovant l’acta de la reunió anterior que ja havíem rebut per correu electrònic.

Seguint ordre del dia, es passa a parlar llargament del tema de la inserció laboral, un programa que es va consolidant i que va donant uns resultats força satisfactoris.

Després parlem del curset de Medicina social  que s’ha fet, de la participació a a comissió municipal de Refugiats, i expliquem llargament la creació interna de la comissió econòmica de Càritas.

Repassem el programa de “Fil i agulla” i entrem en els temes de comunicació de la web de Càritas Diocesana, de Radio Estel i la participació que hi hem tingut i acabem amb els temes de formació.

La pròxima reunió del Consell de Càritas Interparroquial serà el dilluns, dia 11 d’abril, a les 9 del vespre, a la Rectoria de Sant Feliu.