La reunió del Consell de Càritas Interparroquial del 18 de gener de 2016

La reunió del dilluns, dia 18 de gener, va començar com sempre aprovant l’acta de la reunió anterior que ja havíem rebut per correu electrònic. I, seguint ordre del dia, es passa a comentar primer de tot les xerrades que hi ha previstes de Medicina Social.

Es parla després de la manera de coordinar-nos amb Benestar Social i després d’això comencem a fer reflexió sobre el Rebost Solidari i les noves situacions i normatives que estan sortint.

S’explica a continuació coses del nou programa Eixamplant horitzons, l’alfabetització i del pis de pas Teramunt. I es comenten els resultats de les campanyes que hi ha hagut aquests dies de Nadal.

Finalment cal deixar constància que avui després de més de 16 anys s’acomiada de les reunions del Consell la Dolors Peix.

La pròxima reunió del Consell de Càritas Interparroquial serà el dilluns, dia 15 de febrer, a les 9 del vespre, a la Rectoria de Sant Feliu.