El divendres, dia 8 de gener ens hem trobat l’equip de catequistes Torelló, a la sala de reunions de Rocaprevera, juntament amb els de totes les parròquies de la Vall del Ges.
Es tractava prioritàriament de revisar la missa familiar conjunta del dia 19 a Montserrat. I així ho hem fet. Algunes coses caldrà modificar-les de cara al curs vinent, sobretot en el que es refereix als actes de la inauguració dels pessebres i la cantada de nadales. Però el global el valorem com a molt positiu. Després acordem les dates de la celebració de les primeres comunions i les dates de les reunions de pares per a fer-los-ho saber.
I acabem fent una senzilla celebració de Nadal tots junts.
Amb tot això acordem que la pròxima trobada de l’equip de catequistes de totes les parròquies de la Vall del Ges serà el divendres, dia 12 de febrer, a 2/4 de 10 del vespre, a la sala de reunions de Rocaprevera.