La reunió de la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera del 10 de novembre de 2015

El dimarts, dia 10 de novembre es va reunir la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera juntament amb l’Equip que va preparar l’aplec.

Es tractava de fer, ara tots junts la revisió i valoració de com havien anat totes les coses de cara a poder prendre’n nota i millorar-ho en endavant. Fem, doncs, aquesta repassada en un ambient bo i agradable que ens porta a compartir una mica de sopar frugal en acabar.

Després la Comissió molt ràpidament pren nota de l’acabament de les obres a la placeta del Coll. Acorda fer més loteria. Fa una breu repassada a la qüestió econòmica perquè hi ha hagut unes despeses prou grans com perquè ens hagin hagut de deixar els diners.

Al final no acordem data de tornar-nos a reunir pendents de les gestions que es van fent.