La reunió del Consell de Càritas Interparroquial del 26 d’octubre de 2015

La reunió del dilluns, dia 26 d’octubre, va començar amb una pregària ben sentida per encomanar a Déu la mare de l’Assumpta Sala, de la qual s’han celebrat les exèquies aquesta tarda, i la mare d’en Pere Sellés, de la qual acabem de conèixer la seva mort.

Tot seguit vàrem acollir i donar la benvinguda a la directora de Càritas diocesana, la gna. Adoració Pujadas i al nou delegat episcopal, mossèn Àngel Collar que ens visiten acompanyats per la Sandra Costa que ja ve normalment a les nostres reunions.

Comencem com sempre aprovant l’acta de la reunió anterior que ja havíem rebut per correu electrònic. I, seguint ordre del dia, anem repassant els programes, començant pel Rebost Solidari, el Rober  i el Traster, que són els que tenen caire més assistencial. I després la resta: inserció laboral alfabetització, reforç escolar, Fes el que t’agrada, Cosidor Fil i agulla, els horts, el programa de ,joguines, el projecte naixent de cara a becar la formació de joves en estudis professionals, els temes de micro-crèdits, de sanitat i d’habitatge, tant el pi Teramunt com la Rectoria de la parròquia de Montserrat.

Comentem la col·laboració en el projecte d’aprenentatge-servei de l’escola Rocaprevera i de l’INS Cirviànum.I els temes de nadal sobre fanalets i concerts osliudaris.

S’informa de la visita pastoral del senyor bisbe que va tenir lloc ahir, i es comenten coses més de profunditat i que caldrà anar-hi prestant atenció.

La pròxima reunió del Consell de Càritas Interparroquial serà el dilluns, dia 30 de novembre, a les 9 del vespre, a la Rectoria de Sant Feliu.