El dijous, dia 1 d’octubre es va reunir la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera.
Es tractava de fer, després de l’Aplec una primera revisió ràpida de com havien anat totes les coses de cara a poder prendre’n nota i millorar-ho en endavant. Fem, doncs, aquesta repassada.
I tot seguit anem preveient les coses que hi ha de la marxa normal del santuari i en particular les obres que s’han de fer a la placeta del Coll i que es preveu que comencin de seguida.
Sí que hi ha un tema preocupant. I és que finalment s’ha de canviar l’amplificador de l’església, ja que seria gairebé més car de reparar el que hi havia que no pas mantenir el que ja ens van posar per aquests dies de l’Aplec i que ha funcionat molt bé. Això vol dir un pressupost de 1.250,00 € aproximadament, però hem de tirar-ho endavant. Aquest és el nou aparell.
Al final no acordem data de tornar-nos a reunir pendents de les gestions que es van fent.
