Ha començat el curs de Catequesi 2015-16

Lema 2016 CartellJa es van fer les inscripcions a la Catequesi. Aquestes són les xifres dels nens i nenes que s’hi han inscrit:

Parròquia de Montserrat

• 24 infants primer curs, a la Catequesi Familiar.
  • 9 de segon, que han de fer la primera comunió a final de curs.

Això vol dir que hi ha un grup de catequesi el dimarts, a la Sala de Catequesi, de 2/4 de 6 a 2/4 de 7 de la tarda.

Parròquia de Sant Feliu

• 20 infants de primer curs, a la Catequesi Familiar.
  • 20 de segon, que han de fer la primera comunió a final de curs.

Això vol dir que hi ha un grup de catequesi que ho fa el dilluns al Casal Parroquial, a la Plaça Nova n. 14, mentre que el dimarts i el dijous hi ha un grup cada dia que es troben a la Rectoria de Sant Feliu. L’horari de tots és sempre el mateix: de 2/4 de 6 a 2/4 de 7 de la tarda.

Catequesi de Post-comunió

• Molt poca participació. tindran un paper a fer en les misses familiars.

Catequesi de Confirmació

• No s’ha apuntat ningú a la Catequesi de Confirmaicó.

Aquest any es va decidir de no fer la festa de començament de curs que es feia a Rocaprevera.

Això vol dir que el dia 28 de setembre ha començat tota l’activitat de la catequesi parroquial. Donem-ne gràcies a Déu!

Aquesta entrada s'ha publicat en Catequesi i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.