La reunió del Consell de Càritas Interparroquial del 20 de juliol de 2015

En la reunió del dilluns, dia 20 de juliol, com sempre, es va començar aprovant l’acta de la reunió anterior que ja havíem rebut per correu electrònic.

La reunió d’avui comença per la reflexió sobre la manera de poder col·laborar en el projecte d’aprenentatge-servei de l’escola Rocaprevera. Ja es veurà com queda de cara la curs vinent, però tot això ens porta a anar veient la necessitat que es conegui bé quina és la labor que a Càritas fem i quines característiques té. La reflexió sempre és interessant. Com ho és la que es va fer a continuació sobre la situació del Rebost Solidari, amb els problemes d’espai per a poder-ho tenir en condicions i els desajustaments que es produeixen amb el que ens arriba. Cal anar-ne parlant, també amb Benestar Social. I tenir present la reflexió que es’età fent a nivell més general preveient la legislació que deurà sortir aviat.

Després reflexionem sobre el rober i les maneres possibles d’anar adaptant el seu servei a la situació concreta d’ara.

La pròxima reunió del Consell de Càritas Interparroquial serà el dilluns, dia 28 de setembre, a les 9 del vespre, a la Rectoria de Sant Feliu.