Joan Fabregó

DIÀLEG 3000

Hem arribat als 3000. Són molts anys de diàleg, de finestra parroquial. Molts anys en que hi ha hagut persones que han preparat amb cura aquesta publicació on es difon la feina que es fa a la parròquia. Realment a través del “Diàleg” t’adones de la gran quantitat de vida que hi ha, de diferents grups de persones que treballen desinteressadament i a l’ombra pel bon funcionament de la comunitat.

Si ens fixem bé en aquesta publicació parroquial, hi són ben presents els tres pilars fonamentals de l’Església: la difusió de la paraula de Déu, amb comentaris adients sobre les lectures de la festivitat, els sagraments, amb les intencions i els horaris de les misses, les catequesis preparatòries pels sagraments de la comunió i la confirmació, els batejos, el treball dels diferents grups de lectors i cors per donar més solemnitat a les celebracions i finalment  l’activitat de Càritas, eina fonamental de l’Església per dur a terme la caritat,
el compromís de la comunitat cristiana amb els més desfavorits.

Durant aquest temps, la publicació ha sofert canvis, sempre positius, per adaptar-se als temps. Les persones responsables de la seva publicació, també hi han deixat la seva empremta personal. Recordo, amb goig, una època on un reduït equip de redacció preparava unes edicions especials del “Diàleg” per donar més rellevància a festes com Nadal, Pasqua o la Festa Major.

També una època on persones més o menys vinculades a la parròquia fèiem el nostre comentari personal sobre l’evangeli de la setmana.

De fet, tots som una anella de la cadena d’una publicació que va començar fa més de setanta anys i que, si Déu vol, n’ha de durar molts més.

Felicitats i endavant!

Joan Fabregó

Aquesta entrada s'ha publicat en Diàleg 3.000 i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.