La reunió del Consell de Càritas Interparroquial del 3 de novembre de 2014

Logo02El Consell de Càritas Interparroquial de Torelló, format pels responsables dels programes que es fan, es reuneix cada mes per fer el seguiment dels programes i per prendre les decisions que facin falta per a la bona marxa de tota l’activitat de Càritas.

En la reunió del dilluns, dia 3 de novembre, com sempre, es va començar aprovant l’acta de la reunió anterior que ja havíem rebut per correu electrònic. I tot seguit passem als diversos punts de l’ordre del dia.

  • Es comença donant la benvinguda a la Maria Dot i al Quim Camprubí que s’incorporen com a membres del Consell perquè són responsables del programa d’inserció laboral, a més d’estar treballant en altres àmbits de Càritas, com l’acollida de Sant Vicenç, els horts, etc.
  • Tot això permet tornar a recordar breument el paper del Consell en l’organització de Càritas.
  • Comentem el programa de les joguines que està començant i acordem de tirar endavant tot l’aparell per donar-lo a conèixer oi demanar col·laboracions.
  • I després es passa a comentar llargament precisament el programa d’inserció laboral que tant està treballant aquests darrers temps, amb el suport directe d’una tècnica de Càritas Diocesana. De totes maneres el treball és molt lent i costa de veure-hi resultats, però ens refermem en l’immens valor que té la tasca que des de Càritas podem fer en relació al’acompanyament de les persones.
  • Es comenta també el tema de les anomenades “empreses amb cor”.
  • Després passem a comentar la Campanya dels “fanalets” i a començar a repartir feina.
  • Sobre la trobada de voluntaris acordem de no forçar ara les coses i esperar a saber què i quan es fan les formacions a nivell diocesà i arxiprestal.
  • Ja en el torn d’informacions comentem moltíssim i valorem la proposta feta per Benestar Social dins del Pla de Barris per ampliar el programa “Fes el que t’agrada” de manera que no perdem les aportacions que tenim des de la Diocesana i que puguem així arribar a molta més gent.
  • També comentem l’engegada del programa de Medicina Social.

La pròxima reunió del Consell de Càritas Interparroquial serà el dilluns, dia 1 de desembre, a les 9 del vespre, a la Rectoria de Sant Feliu.

Aquesta entrada s'ha publicat en Càritas Interparroquial i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.