Dilluns, dia 20 de gener, es va reunir l’equip de la Campanya Solidària, per anar fent el seguiment de la 15ª Campanya Solidària “Torelló amb Zamay (Camerun)”.
La primera cosa que vàrem fer és valorar com han anat les activitats que s’han fet fins avui, en especial en els Pastorets. De moment es porten recaptats entorn de mil euros.
Després passem a preparar ja les activitats imminents que queden d’aquesta manera:
- El diumenge, dia 9 de març, a les 6 de la tarda, a Rocaprevera hi haurà un concert del Lluís Vilamajó.
- Diumenge següent, dia 16 de març, també a les 6 de la tarda, al teatre del Casal parroquial de Sant Feliu, hi haurà un concert a càrrec de la Natàlia Arroyo i l’Escola de Música de Vic.
- Es manté de moment per al dia 1 de maig, al poliesportiu de la Vall del Ges, els balls tradicionals amb la Flavie.
- I el dia 18 de maig, a les 6 de la tarda, al teatre Cirvianum, hi haurà el concert de la Coral Lloriana Jove dirigida per Eva Mayo.
Després comentem llargament els possibles temes i ponents per a la xerrada que tenim reservada per al divendres, dia 9 de maig, a la Biblioteca del Centre de la parròquia de Montserrat, a les 8 del vespre.
També hem acordat la intervenció de l’equip en el programa de ràdio que les parròquies fem a Ràdio Ona.
Després de tot això vàrem acordar que ens tornaríem a reunir el dilluns, dia 24 de febrer, a les 9 del vespre, a la sala de reunions de la Rectoria de Sant Feliu.