El dissabte dia 14 de desembre vàrem tenir la trobada habitual de formació bíblica que fem amb els lectors i tot aquell que hi vulgui venir, de manera ben oberta.
Com sempre vàrem començar per l’evangeli del mateix diumenge en què estem, és a dir, el tercer diumene d’Advent. El protagonista és Joan el Baptista amb la pregunta que fa a Jesús (Mt 11,2-11), i la respoata que ell dóna així com els comentaris que es posa a fer sobre qui és Joan. Aquest diàleg ens porta a desocbrir-hi coses prou interessants, sobre el valor de al fe, sobre el que vol dir tenir l’Esperit i formar part del Regne de Déu. També ens mirem la priemra lectura, la del profeta Isaïes per veure com vol encomanar esperança, quan tot sembla indicar el contrari.
Passem després a l’evangeli del diumenge següent (Mt 1,18-24) on el protagonista del Nadal és Josep. Fem tots els paral·lels amb la Mare de Déu i això ens posta a comentar també l’evangeli de la nit de Nadal, per tornar a entretenir-nos en tots els detalls que ajuden a captar-ne millor el missatge. D’una manera especial ens fixem en el que vol dir el cens que l’emperador vol fer.
Vàrem acordar que la pròxima trobada d’aquest grup seria el dissabte, dia 11 de gener, a les 9 del vespre, a la sala de reunions de Rocaprevera. Recordeu que el grup és ben obert a tothom qui se’n vulgui aprofitar!