Pròxima reunió de la Campanya Solidària

Fulletó 15ª Campanya_Página_1Dilluns, dia 9 de desembre, es va reunir l’equip de la Campanya Solidària, tal com havia acordat el dia de la presentació de la 15ª Campanya Solidària “Torelló amb Zamay (Camerun)”.

La primera cosa que vàrem fer és una valoració de l’acte de presentació de la Campanya. Constatem que va tenir una gran altura, que va tenir molt contingut i que va ser molt profitós per al bon grup de persones que hi varen venir. Els ponents ho varen fer amb molt qualitat. Els felicitem i ens en felicitem.

Després passem a preparar ja les coses imminents, sobretot la participació en els Pastorets.

Dels altres actes, encara no tenim cap més novetat sobre dates exactes.

Després de tot això vàrem acordar que ens tornaríem a reunir el dilluns, dia 20 de gener, a les 9 del vespre, a la sala de reunions de la Rectoria de Sant Feliu.

Aquesta entrada s'ha publicat en Campanya Solidària i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.