El Consell de Càritas Interparroquial de Torelló, format pels responsables dels programes que es fan, es reuneix cada mes per fer el seguiment dels programes i per prendre les decisions que facin falta per a la bona marxa de tota l’activitat de Càritas.
En la reunió del 1 de juliol, d’acord amb l’ordre del dia, i després d’aprovar l’acta anterior, es van tractar aquests temes:
- La valoració molt i molt positiva de la trobada de formació amb els voluntaris que hi va haver el dia 26 de juny passat. Es valora molt la intervenció de la Isabel Clemente, tant pel contingut molt profund del que va exposar com per la manera amb la qual ho va fer on es captava una experiència personal molt profunda.
- Es deixa constància de l’exposició que s’ha fet dels treballs finals del taller de costura “Fil i agulla”. aquest programa de cara al curs vinent doblarà les hores d’atenció.
- S’informa, també dle canvi d’ubicació del Rober, que quedarà situat definitivament, a primers de curs vinent, al Call de la Rectoria, n. 3.
- Es fa el calendari d’estiu. El dia 29 de juliol ja no hi haurà acollida, i es reprendrà el dia 2 de setembre. A l’estiu s’atendran les urgències que hi hagi al mateix Despatx parroquial.
- Preparem coses per al concert benèfic que hi haurà a Rocaprevera, el diumenge, dia 7 de juliol, a càrrec del grup Nàiades-Cor de Noies, juntament amb les Vespres d’Arnadí.
- Comentem, també, la presentació que es va fer dels programes informàtics per a l’acollida. acordem de demanar formalment la traducció al català.
En acabar, celebrem una, mica el curs que acaba, compartint coses que hem portar entre tots.
La pròxima reunió del Consell de Càritas Interparroquial serà el dilluns, dia 9 de setembre, a les 9 del vespre, a la Rectoria de Sant Feliu.