Dimarts, dia 30 d’abril, la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera, es va reunir tal com havia acordat. I ho va fer conjuntament amb la Comissió per a l’Aplec, ara ja ben constituïda i en ple funcionament.
La reunió va ser primer de tot, festiva, contents per haver trobat una solució al problema que s’havia plantejat amb la manca de pabordes de cara a l’Aplec. Després es va continuar la feina de preparació material de les coses de l’Aplec i es va repassar també la feina de cadascuna de les comissions, la de coordinació i pressupostos la que vetlla per l’edició del llibre de l’Aplec, la del funcionament de la tómbola, i la de la resta d’actes lúdics.
La Comissió, amb la Comissió per a l’Aplec, es tornarà a reunir el dimarts, dia 14 de maig, a 2/4 de 10 del vespre, a la sala de reunions del Santuari.