Pròxima trobada de formació bíblica

LogoBíblia02El dissabte dia 16 de març vàrem tenir la trobada habitual de formació bíblica que fem amb els lectors i tot aquell que hi vulgui venir, de manera ben oberta.

Ens hem adonat, però, que no havíem fet la ressenya de la trobada del 16 de febrer ni, per tant, la convocatòria d’aquesta trobada.

Hi ha un motiu que ho deu haver fet. És que en la trobada del febrer havíem tingut la notícia de la renúncia del papa Benet XVI i això ens va portar a fer-hi alguns comentaris, i en la trobada del 16 de març ja teníem la notícia del nou papa Francesc, i vàrem dedicar molta estona a comentar amb tota llibertat els gestos i els missatges que havia estat fent fins a aquell moment. El diàleg va ser molt interessant.

En la trobada del febrer, al davant hi teníem les lectures del temps de Quaresma, i vàrem dedicar molta estona als textos evangèlics, tant de les temptacions i la transfiguració que omplen els dos primers diumenges, com els comentaris de Jesús sobre el problema del mal i la paràbola del fill pròdig que aquest any llegim, tenint present que estem amb l’evangeli de Lluc.

En la trobada del mes de març, ens vàrem dedicar la resta de l’estona a fer el comentari llarg de l’evangeli de la dona adúltera que, tot i que és de l’evangeli de Joan, el llegim en aquest diumenge abans de Setmana Santa.

Fidels al temps que ens donem a cada reunió, no vàrem passar més enllà i vàrem acordar que la pròxima trobada d’aquest grup seria el dissabte, dia 13 d’abril, a les 9 del vespre, a la sala de reunions de Rocaprevera. Recordeu que el grup és ben obert a tothom qui se’n vulgui aprofitar!

Aquesta entrada ha esta publicada en Sense classificar. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.