Trobada de formació bíblica amb l’equip de catequistes

En la trobada del divendres, dia 15 de juny, tal com havíem acordat vàrem començar la fitxa que tracta sobre “La celebració de l’aliança” que correspon a Ex 24,1-18.

Sempre comencem fent una lectura pausada del text per poder compartir tot allò que d’entrada ens ha suscitat el text. Varen sortir ja detalls molt interessants:

  • Què vol dir “veure Déu” i acostar-s’hi, amb el que implica l’expressió repetida que no es pot veure Déu i continuar vivint, perquè si veiem Déu és que ja hem arribat al terme de la vida.
  • El paper sempre especial de Moisès. Només ell es pot acostar a Déu.
  • L’afirmació repetida pel poble unànimement en el sentit que ho compliran tot.
  • El ritus de l’aliança amb sang, amb els altres detalls com les dotze pedres de l’altar.

De totes maneres, cal fer la lectura sistemàtica. Ho farem, si Déu vol, el divendres, dia 13 de juliol, a 2/4 de 10 del vespre, a la Sala de reunions de Rocaprevera. I, com tot el que fem, ja sabeu que és obert a tothom!

Aquesta entrada s'ha publicat en Equip de catequistes, Formació i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.