Dissabte, dia 21 de gener de 2012, en la celebració de l’Eucaristia de la parròquia de Montserrat van rebre el sagrament de la Confirmació de mans del nostre bisbe, Mons. Romà Casanova i Casanova, aquests quatre joves de les nostres parròquies:
- Albert Bover Solanas
- Carlos Andrés Pérez Vanegas
- Leidy Carolina Pérez Vanegas
- Clàudia Roca Boixadós
Han fet el temps corresponent de catequesi de confirmació per a preparar-s’hi a consciència. La celebració va ser especialment entranyable. L’havien preparat amb molta cura perquè és un moment molt important.
Aquí teniu la celebració penitencial que es va fer amb el grup de confirmació, els seus pares i els seus padrins.
També posem l’enllaç en pdf on hi ha el llibret complert de tota la celebració.
I també posem unes quantes fotos del grup que es va confirmar, amb els seus padrins i catequistes.
Que tot això serveixi per a donar-los l’enhorabona a ells, als seus pares i padrins, i també a les nostres comunitats que així han crescut una mica més en vida cristiana.


