Ha començat el curs de Catequesi 2017-18

Ja es van fer les inscripcions a la Catequesi i acaben de començat els cursos a tots els nivells. Aquestes són les xifres dels nens i nenes que s’hi han inscrit, que de fet són encara provisionals:

Parròquia de Montserrat

• 3 infants primer curs, a la Catequesi Familiar.
  • 9 de segon, que han de fer la primera comunió a final de curs.

Això vol dir que hi ha dos grups de catequesi el dilluns i un el dimarts, a la Sala de Catequesi, de 2/4 de 6 a 2/4 de 7 de la tarda.

Parròquia de Sant Feliu

• 15 infants de primer curs, a la Catequesi Familiar.
  • 24 de segon, que han de fer la primera comunió a final de curs.

Això vol dir que hi ha tres grups de catequesi que ho fan tots el dilluns al Casal Parroquial, a la Plaça Nova n. 14 . L’horari de tots és sempre el mateix: de 2/4 de 6 a 2/4 de 7 de la tarda.

Catequesi de Post-comunió

• No s’hi ha apuntat ningú..

Catequesi de Confirmació

• De manera provisional hi ha un jove de moment. I continua el grup de ja confirmats.

Aquest any es va decidir de no fer la festa de començament de curs que es feia a Rocaprevera.

Això vol dir que el dia 2 d’octubre ha començat tota l’activitat de la catequesi parroquial. Donem-ne gràcies a Déu!