La reunió del Consell de Càritas Interparroquial del 3 de juny de 2019

Logo02El Consell de Càritas Interparroquial de Torelló, format pels responsables dels programes que es fan, es reuneix cada mes per fer el seguiment dels programes i per prendre les decisions que facin falta per a la bona marxa de tota l’activitat de Càritas.

La reunió va ser el dilluns, dia 3 de juny, a les 8 del vespre i va començar com sempre per l’aprovació de l’acta de la reunió anterior que ja havíem rebut per correu electrònic.

Es va aprovar l’escrit per al programa de Rocaprevera que es va qualificar d’excel·lent!

Després es va passar a repassar l’estat d’alguns programes, en particular del cosidor, de l’acompanyament de persones del de joguines…, tot i que surten els problemes greus que estem vivint tant personals com d’habitatge o de feina…

Després de manera més ràpida hi va haver la informació detinguda de reunions diverses, començant per la reunió trimestral amb serveis socials.

I vàrem anar fent la reflexió que ens preocupa molt de la cronificació que s’està produint en casos de persones que estem atenent des de fa molt de temps. Ens preguntem com ho podem anar fent perquè no tinguin aquesta dependència i puguin anar vivint amb dignitat.

I acabem, com sempre amb un torn obert de paraula.

La pròxima reunió del Consell de Càritas Interparroquial serà el dilluns, dia 1 de juliol, a les 8 del vespre, a la Rectoria de Sant Feliu.

Aquesta entrada s'ha publicat en Càritas Interparroquial i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.