La reunió del Consell de Càritas Interparroquial del 20 de novembre de 2017

La reunió va ser el dilluns, dia 20 de novembre, i va començar a les 9 del vespre, horari habitual, com sempre per l’aprovació de l’acta de la reunió anterior que ja havíem rebut per correu electrònic.

Seguint l’ordre del dia es va començar parlant del tema de l’alfabetització i el programa “lletres per tothom”. Després va ser el torn d’acabar de repassar els temes de formació que tenim entre mans, començant per l’obra de teatre “Los blancos dientes del perro” que tenim dissabte vinent, dia 25, i la xerrada de formació que vindrà després el dimecres, dia 29, a les 8 del vespre, a càrrec d’Ester Busquets, tot al Casal de la Plaça Nova.

Una bona colla de comentaris sobre la marxa de l’economia ens fan fer ja reflexions prou aprofundides sobre la situació actual que estem vivint.

La campanya de fanalets i els concerts que hi ha d’haver entorn de Nadal centren els darrers moments de la reunió.

La pròxima reunió del Consell de Càritas Interparroquial serà el dilluns, dia 18 de desembre, a les 9 del vespre, a la Rectoria de Sant Feliu.