La reunió del Consell de Càritas Interparroquial del 15 de gener de 2018

La reunió va ser el dilluns, dia 15 de gener, i va començar a les 9 del vespre, horari habitual, com sempre per l’aprovació de l’acta de la reunió anterior que ja havíem rebut per correu electrònic.

Seguint l’ordre del dia es va començar valorant les activitats i campanyes que hi ha hagut aquests dies de Nadal. Han estat molt satisfactòries. Deixar constància que la dels fanalets ha deixat 1081 € als quals caldrà descomptar encara algunes despeses.

Després passem a començar una reflexió que s’ha començat a fer aquests dies sobre com caldrà anar fent evolucionar alguns programes que estem duent a terme, com el rebost, el rober, el traster… I després parlem del reforç escolar i de les empreses amb cor.

En el torn de paraules final hi ha informacions diverses de la rectoria de Montserrat, del pintat dels locals que usem, de l’assemblea interparroquial que es projecta, dels actes per celebrar la majòlica de la Mare de Déu de Rocaprevera a Montserrat..

La pròxima reunió del Consell de Càritas Interparroquial serà el dilluns, dia 19 de febrer, a les 9 del vespre, a la Rectoria de Sant Feliu.