Concert Solidari instrumental, a favor de Càritas, del 4 de gener de 2018

Senzillament extraordinari!

A l’església de Montserrat, el dijous, dia 4 de gener, a les 8 del vespre, hi ha hagut el 9è. Concert Solidari de Música instrumental a favor de Càritas Interparroquial amb una assistència molt notable que van poder gaudir d’una música extraordinària, molt ben executada.

Senzillament extraordinària!

La Maria Mauri Fàbregas i el Jofre Bardolet Casadevall en van ser els directors. Continaven la tradició ja ben establerta de fer aquest concert solidari. I el llistó cada vegada és més amunt. Van presentar el concert ells dos i el van cloure dirigint, i fent cantar el públic i tot, amb la nadala “El Noi de la Mare”, també passant-se la batuta de l’un a l’altre. Quin goig.

Abans havien anat venint la Cantata 155 i la cantata 40 de J. S. Bach conduïdes per Maria Mauri i després la Simfonia n. 5 de Schubert per Jofre Bardolet.

Aquest era el programa de mà del concert, amb el nom de tots els participants, tots de manera totalment desinteressada, i amb el programa que varen executar.

La col·laboració dels assistents anava destinada a Càritas interparroquial i va pujar un total de 803,65 €.

En deixem testimoni gràfic.