La reunió de la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera del 17 de juliol de 2018

El dimarts, dia 17 de juliol es va reunir la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera. La reunió es va fer de conjunt amb la Comissió que preparar l’aplec perquè cal anar deixat definides trotes les coses referents a l’aplec, tant del llibret, com dels actes programats, com d el’organització de la tómbola.

Per banda de la comissió, a més, es van comentar les gestions fetes ja amb l’ajuntament de cara a les millores que s’han de fer en l’entorn del santuari. I estem pendents ja de que comencin la feina del pintat dels espais de al rectoria.

Vàrem acordar que la pròxima reunió de la Comissió seria el dimarts, dia 21 d’agost, a les 9 del vespre, a la sala de reunions del santuari.