Lema pastoral per al curs 2011-12: “Volem viure i transmetre joia”

La darrera proposta aprovada a l’assemblea interparroquial del maig del 2011, diu literalment:

Creiem que el més important és el testimoni personal d’amor que donem deixant-nos portar per l’Esperit del Senyor que és en nosaltres. Així evangelitzem. Volem transmetre joia. I això ens ha de disposar a participar en els grups i serveis que calgui.

La comunitat ha de traspuar germanor i amistat; tothom s’hi ha de sentir acollit.

Res no ens ha de fer perdre l’esperança.

El Consell Pastoral interparroquial, a l’hora de decidir –com cada any– el lema pastoral per a aquest curs 2011-12, va creure que havia de recollir les coses que es van dir a l’assemblea, i, com que la darrera proposta anava adreçada a tots i cadascun dels membres de la comunitat, va treure d’aquesta proposta el lema:

“Volem viure i transmetre joia”

Com cada any ens ha de servir per donar unitat a tot el que fem, pensant en els moments especials de crisi que el nostre món està vivint i en el testimoni que com a comunitat cristiana hem de donar.

Que ens serveixi per a transmetre i viure cada vegada més l’Evangeli que al cap i a la fi és la nostra raó de ser.

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )